Bakketoppen Barnehage

Bakketoppen Barnehage er en privat barnehage med fire avdelinger fordelt på to hus. Vi har to småbarnsavdelinger (1-3 år) og to storebarnsavdelinger (3-6 år) med tilsammen 62 barn. Barnehagen ligger flott til på Nordstrand, Oslo, med stort solrikt uteområde og med nær tilknytning til naturen.

Vi i Bakketoppen Barnehage er veldig opptatt av å ta vare på miljøet og bli glad i naturen som omgir oss. Vi var den første barnehagen som har blitt godkjent av FEE med grønt flagg i Oslo. Det betyr at vi tar miljøarbeid på alvor.

Vi Bakketoppere er stolte av, og glad i barnehagen vår. Hos oss sitter latteren løst og takhøyden er stor. Vi har sterkt fokus på enkeltbarn, foreldresamarbeid, samhørighet og kvalitet.

Vi som jobber i barnehagen er ganske ulike. Vi tilhører ulike generasjoner, kjønn og miljø. Det er nettopp ulikheten som gir oss et spennende arbeidsmiljø, god atmosfære og høy trivselsfaktor for store og små.

Link til årsplan for 2015.